Elektrocentrála lehká kufříková Honda EU 10i

Kód: H715270
Akce
Neohodnoceno
ZDARMAZDARMA 37 990 Kč –21 %
Elektrocentrála lehká kufříková Honda EU 10i
37 990 Kč –21 % 29 990 Kč 24 785 Kč bez DPH
Skladem

logo

 

Detailní informace

Detailní popis produktu

logo

Elektrocentrála lehká kufříková Honda EU 10i

V oblastech jako kemping, karavaning, jachting, zahrada a domácnost, cestování a sport, alpinismus a speleologie, řemesla, mobilní autoservisy, záchranné složky, měření, filmování a fotografování, kancelářské použití, osvětlení a výpočetní technika, se uplatní lehká, tichá a úsporná elektrocentrála EU10i s vynikající kvalitou výstupního napětí. Díky své nízké hmotnosti a kompaktním rozměrům skrývá v sobě pokročilou invertorovou technologii, která umožňuje tomuto malému "kufříku" vážícímu přibližně 13 kg generovat kvalitní výstupní napětí 230V / 50Hz s výkonem 1 KW. Produkované elektrické napětí dosahuje stejné kvality nebo dokonce překonává kvalitu veřejných distribučních sítí.

Jeho téměř neslyšitelný provoz je zvláště ceněn při událostech na zahradě nebo na místech jako jsou kempy, vodní plochy a další prostředí, kde je klid nebo minimální hluk nezbytný.

Kompaktní elektrocentrála EU 10i představuje lehkou a přenosnou variantu jednofázového generátoru s invertorem. Díky patentované technologii invertoru se Hondě podařilo vytvořit generátor malých rozměrů, který však nabízí vysoký výkon a stabilní výstupní napětí díky precizní elektronice. Výkonný alternátor je poháněn spolehlivým čtyřtaktním motorem řady GXH 50, který se snadno startuje, a vše je elegantně zabaleno do atraktivního designu s odhlučněnou kapotáží.

Tato kompaktní benzínová elektrocentrála střídavého napětí je ideální volbou pro napájení různých spotřebičů s malým příkonem. Díky své nízké hmotnosti a odhlučněné konstrukci je vhodná pro použití v různých prostředích, jako jsou pojízdné autodílny, monitorovací vozidla, zahrada, dílna, domácnost, chaty, lodi nebo karavany. Celé zařízení je umístěno v kompaktním plastovém pouzdře, které je opatřeno pružnými silentbloky a elektrocentrála je navíc vybavena gumovými nožkami pro lepší stabilitu.

Elektrocentrála je poháněna benzínovým motorem, který je řízen elektronickou řídící jednotkou, což umožňuje přesné dávkování výkonu motoru v závislosti na odběru elektrického proudu. Tím se snižuje spotřeba paliva a hlučnost provozu. Současně se prodlužuje doba provozu na jedno tankování a životnost elektrocentrály. Elektrocentrála je vybavena také možností poskytovat stejnosměrné napětí 12V pro nabíjení automobilových baterií. Pro tuto funkci je však nutné dokoupit speciální dobíjecí kabel.

Ovládání elektrocentrály je snadné a jednoduché. Na ovládacím panelu najdete zásuvku Schuko (16A 230V) pro připojení spotřebičů, zásuvku 12V s tepelnou pojistkou pro nabíjení baterií, kontrolky pro signalizaci chodu, mazání a přetížení, a také přepínač pro nastavení režimu automatu ovládání motoru ECO-THROTTLE.

Provoz elektrocentrály je snadný a pohodlný. Po natankování stačí umístit elektrocentrálu na rovný povrch, potáhnout za rukojeť ručního startéru pro nastartování a počkat pár vteřin, než se motor ustálí. Poté lze připojit spotřebič do příslušné zásuvky a začít využívat elektrický výstup. Elektrocentrála je navržena s ohledem na elektrickou bezpečnost a obsahuje ochranné prvky, jako je ochrana motoru proti úniku oleje a ochrana alternátoru před přetížením.

V případě přetížení elektrocentrály se automaticky aktivuje červená výstražná kontrolka na ovládacím panelu a elektrický výstup se odpojí, zatímco motor nadále běží. Stačí odpojit přetížený spotřebič, vypnout motor a počkat několik vteřin. Poté je možné motor znovu nastartovat, což obnoví řídící jednotku do původního stavu. Spotřebič, který způsobil přetížení, by již neměl být používán, a je vhodné zvolit spotřebič s příkonem odpovídajícím výkonu elektrocentrály. V případě potřeby je možné propojit dvě identické elektrocentrály EU10i pomocí speciálního kabelu a zdvojnásobit tak dostupný napájecí výkon.

Konstrukce elektrocentrály je robustní a stabilní, což zajišťuje, že se nekroutí a spolehlivě tlumí vibrace z motoru na podložku. Tím se snižuje hlučnost elektrocentrály a zlepšuje komfort práce. Údržba elektrocentrály je snadná a zahrnuje základní údržbu benzínového motoru.

Záruka 5 let

Záruka 5 let

Kupujícímu je poskytována prodloužená záruka až na dobu 5 let. Prodloužení záruční lhůty nad rámec zákonné je podmíněno technickou prohlídkou stroje po uplynutí každých 12 měsíců od data prodeje a potvrzení v Servisní knížce autorizovaným servisem HONDA. K zachování běhu pětileté záruky je i po uplynutí základní záruční doby nutné předávat stroj k pravidelným ročním kontrolám do autorizovaného servisu HONDA. Provedení kontroly bude potvrzeno  zákazníkovi v Servisní knížce. Tím je splněna podmínka pravidelné roční kontroly a tím je umožněno prodloužení záruky o další rok, a to až do celkové doby trvání 5 let ode dne převzetí stroje zákazníkem. Prodloužená záruka je podmíněna používáním výhradně originálních náhradních dílů, spotřebního materiálu a provozních kapalin HONDA. Tyto roční prohlídky jsou hrazeny zákazníkem dle platného ceníku prací autorizovaného servisu HONDA, který prohlídku provádí.

Eco-Throttle™

Eco-Throttle™

Jedná se o systém, který automaticky upravuje otáčky motoru přesně podle zatížení s cílem dosáhnout optimálního chodu vzhledem k zátěži, úspoře paliva, snížení hlučnosti, udržení max. výkonu a prodloužení životnosti motoru. Systém pracuje na principu okamžité rekce na odběr el. proudu. Tzn. např. řemeslník pracuje s vrtačkou tak, že střídavě vrtá a potom šroubuje a zase vrtá a potom šroubuje. Tak se opakuje. Namísto toho, aby elektrocentrála běžela nepřetržitě na plný výkon i v době šroubování, kdy není žádný odběr, tak si automaticky upraví otáčky motoru do volnoběhu a šetří se tím jak elektrocentrála, tak i palivo. Navíc elektrocentrála nepřetržitě monitiruje velikost odběru el. proudu a dle toho optimálně dávkuje otáčky motoru. Elektrocentrála tak pracuje vždy v optimálním režimu a nedochází k nadměrnému opotřebování, hlučnosti a spotřebě paliva.

OIL ALERT™

OIL ALERT™

Motor je opatřen tzv. olejovým čidlem, které hlídá množství oleje v motoru. Preventivním automatickým vypnutím předchází poškození motoru v případě, že olej klesne pod minimální bezpečnou provozní hladinu. Motor nelze nastartovat, dokud nebude hladina oleje na předepsané úrovni. Nelze však opomíjet průběžnou kontrolu množství oleje v motoru dle pokynů v návodu k obsluze.

Průmyslový profesionální motor

Průmyslový profesionální motor

Benzínové spalovací motory jsou pro Hondu nosným výrobním programem, který položil základy celé výrobní divizi motorových strojů, tzn. Honda Power Equipment. Historie výroby spalovacích motorů pro pohon pracovního zařízení se začala psát v roce 1953. Během krátké doby si spalovací motory Honda vybudovaly renomé špičky na trhu. I díky výrobě těchto motorů je společnost Honda největším světovým výrobcem spalovacích motorů. Průmyslové motory dnes představují jednoznačnou špičku mezi pohonnými jednotkami malé stavební, zemědělské, zahradní a jiné techniky. Jako jediné zvládají enormní zátěž profesionálního provozu v drsných podmínkách stavenišť ve strojích jako je řezací technika na beton, vibrační technika, elektrocentrály a čerpadla, ale i v oblasti zemědělství, lesnictví a zahradnictví. Průmyslové profesionální motory byly historicky u Hondy v padesátých letech minulého století nasazeny jako pohonné jednotky generátorů a rotavátorů. Poté následovaly další aplikace a dnes najdete motor Honda v celém spektru nabídky motorových strojů.

Elektrická bezpečnost

Elektrická bezpečnost

Elektrocentrála Honda je zařízení, které splňuje veškeré bezpečnostní požadavky kladené na elektrická zdrojová soustrojí z hlediska ochrany před případným zasažením elektrickým proudem. Při použití v souladu s návodem k obsluze je elektrocentrála konstrukčně a vybavením zcela bezpečná a nehrozí žádně nebezpečí. V případě značného přetížení elektrocentrály nad rámec svého maximálního výkonu nebo v případě zkratu, při odběru z příslušné zásuvky dojde k automatickému vypnutí příslušného jističe zásuvky (tlačítkový jistič) a zásuvka se odpojí. U invertorových elektrocentrál je přetížení indikováno červenou kontrolkou a následným odpojením alternátoru od zásuvkového panelu. Standardní krytí elektrocentrál je třídy IP23, ale pokud podmínky provozu vyžadují, lze zvolit vyšší stupeň krytí IP54.

Souběžný provoz dvou elektrocentrál

Souběžný provoz dvou elektrocentrál

Mezi přední výhody invertorové technologie patří možnost souběžného provozu nebo-li "sfázování" dvou identických elektrocentrál. S použitím speciálních propojovacích kabelů pro souběžný provoz lze propojit dvě identické elektrocentrály a získat tak dvojnásobek elektrického výkonu. Podle aktuální potřeby je tak zajištěna možnost napájení většího spotřebiče bez nutnosti výměny elektrocentrály za větší a těžší. Naopak lze rovněž obě elektrocentrály od sebe odpojit a používat samostatně.

Antivibrační systém

Antivibrační systém

Motor za chodu produkuje jisté vibrace, jejichž velikost je závislá na míře zatížení. Celek motoru a alternátoru je uložen v ochranném nosném rámu, ve kterém při provozu elektrocentrála stojí. Aby nedocházelo k přenosu vibrací na rám elektrocentrály a tím k nestabilní poloze na ploše a zvýšené hlučnosti elektrocentrály, je uložení motoru elektrocentrály na ocelovo-pryžových silentblocích se sklonem 45°, které zajišťuje dokonalé odstínění přenosu virací od motoru na nosný rám elektrocentrály. Rámová elektrocentrála je tak za chodu klidná a nezvyšuje se hlučnost od vibrujícího nosného rámu elektrocentrály. Kufříkové odhlučněné elektrocentrály navíc stojí na pružných pryžových nožičkách, které dodatečně odstiňují zbytkové vibrace přenášené na podklad.

Odhlučnění

Odhlučnění

Hluk je důležitým parametrem přímo ovlivňujícím možnost použití elektrocentrály. Čím nižší provozní hlučnost, tím jsou možnosti využití elektrocentrály širší. Standardem elektrocentrál Honda jsou účinné tlumiče výfuku na motorech. Dalším stupněm odhlučnění je částečné kapotování elektrocentrály a použití účinnějšího a většího tlumiče výfuku. Nejvyšším stupněm odhlučnění disponují celokapotované elektrocentrály invertorového typu, které jsou navíc opatřeny speciálním integrovaným tlumičem výfuku. K podstatnému snížení hlučnosti rovněž přispívá i efektivní pohlcování vibrací, které je u Hondy vyřešeno několikanásobným tlumením vibrací pomocí systému silentbloků uložení motoru elektrocentrály.

Prodloužení doby provozu

Prodloužení doby provozu

Ideální elektrocentrálou je ta, která je schopna poskytnout nejenom špičkový výkon a spolehlivost, ale také úsporný provoz a schopnost dlouhodobého nepřetržitého provozu bez nutnosti tankování. Proto jsou vybrané modely elektrocentrál opatřeny zařízením jako je Eco-ThrottleTM, které automaticky upravuje otáčky motoru přesně dle aktuálního zatížení a odběru proudu. Dosahuje se tím maximální úspory paliva. Benzínové motory Honda jsou známé mimo jiné i díky dlouhodobému dosahování mimořádně nízkých hodnot spotřeby paliva a pokud je elektrocentrála opatřena objemnou palivovou nádrží, je bez problémů schopna zajistit autonomii chodu až na 20 hodin.

Invertor

Invertor

Invertorové elektrocentrály počítačově modulují jak průběh a velikost napětí, tak i stabilitu frekvence bez závislosti na otáčkách motoru a poskytují tak elektrický proud mimořádně vysoké kvality. Invertorová technologie umožňuje zkonstruovat výjimečně kompaktní elektrocentrálu s alternátorem téměř poloviční velikosti a hmotnosti než u konvenčních elektrocentrál s jinými regulacemi výstupního napětí stejného výkonu. Invertorové elektrocentrály jsou ideálním napájením vysoce citlivých elektronických zařízení jako jsou např. počítače, zajišťují optimalizovanou elektrickou energii jak pro reakční typy spotřebičů, tak i elektronické přístroje. Tím je zajištěna i max. výkonnost a dlouhá životnost napájených spotřebičů. Invertorové elektrocentrály jsou vyráběny výhradně v plně odhlučněném, kapotovaném nebo kufříkovém provedení s minimální hlučností, velmi nízkou hmotností a spotřebou paliva.

Doplňkové parametry

Kategorie: Lehké kufříkové elektrocentrály
Záruka: Záruka na 24 měsíců
Akustický tlak (dB): 70
Rozměry stroje (LxŠxV) (mm): 451 x 242 x 379
Startování: ruční
Elektrický výstup: 230V / 50Hz
Maximální výkon (VA): 1 000
Technologie regulace el. výstupu: invertor s PWM (Pulzní modulace sinusoidy)
Stejnosměrný výstup: 12V / 8A
Kapacita palivové nádrže (litrů): 2,1
Provozní doba při jmenovité zátěži (hod): 3,5
Motor: GXH 50
Suchá hmotnost (kg): 13
Třída krytí: IP 23
Hladina hluku dB (A): 87
Systém zapalování: tranzistorové bezkontaktní
Vrtání a zdvih (mm): 41,8 x 36
Typ elektrocentrály: jednofázový
Systém chlazení: nucené vzduchem
Jmenovitý proud (A): 3,9
Jmenovitá frekvence (Hz): 50
Jmenovité napětí (V): 230
Jmenovitý výkon (VA): 900
Zdvihový objem (cm3): 49,4
Objem olejové náplně (litrů): 0,25
Typ motoru: 4-taktní zážehový jednoválec s rozvodem OHV
Pracovní otáčky motoru (ot.min-1): max. 4 500

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola

Honda-Logo.wine_1autorizovaný prodejce

Značka Honda je světoznámým výrobcem automobilů, motocyklů a také zahradní techniky. Založena byla roku 1948 v Japonsku, kde se nachází i hlavní sídlo společnosti a vyrábí se zde většina jejich produktů. Japonská preciznost a technologický pokrok jsou pevně zakořeněny v každém výrobku značky Honda.

Od výrobce Honda máme různé stroje pro zahradu a venkovní použití. Patří sem kvalitní zahradní sekačky různých typů, elektrocentrály a čerpadla.

Zahradní sekačky Honda nabízejí vysoký výkon a snadné ovládání, což umožňuje rychlé a efektivní sečení trávníku. Elektrocentrály poskytují spolehlivý zdroj elektrické energie pro různé účely, od domácnosti po průmyslové využití. Čerpadla Honda jsou vhodná pro přečerpávání vody, zavlažování, odvodňování a další aplikace.

Produkty značky Honda jsou ideální volbou pro každého, kdo hledá kvalitní a spolehlivou zahradní techniku a venkovní vybavení. Díky vysokému výkonu, odolnosti a dlouhé životnosti jsou tyto produkty přizpůsobeny pro intenzivní použití v různých prostředích, od soukromých zahrad po profesionální využití.

Díky našemu přístupu k zákazníkovi i práci samotné jsme dostali titul autorizovaného prodejce značky Honda.